הדברה ביולוגית לנמלים במרכז

אם יש לכם נמלים בבית כדאי מאוד שתקראו למדביר מקצועי. מדביר מקצועי יוכל למגר את התופעה הזו כמה שיותר מהר ובצורה אבסולוטית כך שהן לא יחזרו שוב. השאלה היא האם אפשר לבצע הדברה ללא חומרים כימיים, ובאופן ספציפי יותר הדברה ביולוגית.

מהי הדברה ביולוגית ומה היתרונות שלה?

הדברה ביולוגית משתייכת לקבוצת ההדברות הירוקות. הדברות ירוקות הן הדברות שבהן לא מעורבים חומרי הדברה כימיים וכך למעשה אין כל סיכון לחיי המשפחה או לחיות מחמד. אפשר להבין מהדברה ביולוגית שמשתמשים בה בחיות אחרות או יותר נכון אורגניזמים אחרים, כי לא תמיד מדובר בחיות דולות אלא לעתים בחרקים שונים. הדברה ביולוגית מחזיקה מעמד לזמן רב כי אותם אורגניזמים יישארו במקום לאורך זמן עד שיהרגו את כל המזיקים, והם לא פוגעים באורגניזמים אחרים שרצויים במקום.

האם יש הדברה ביולוגית נגד נמלים?

עד כה נשמע שהדברה ביולוגית לנמלים במרכז יכולה להיות פתרון נהדר אך זה הזמן לבשר לכם בשורות רעות. ההדברה הביולוגית לא תהיה יעלה לנמלים כלל וכלל, ולכן יש לפנות לאמצעים אחרים. עדיין אפשר לבצע הדברה ירוקה או הדברה כימית שתהיה יעילה יותר אך גם מסוכנת יותר, אך ההדברה הביולוגית אינה אפשרית בפועל. הנמלים לא מפריעות לאורגניזמים אחרים, אף חיה לא ניזונה מהם ולכן קשה מאוד להדביר אותם בשיטה הזו. הדברה כזו יכולה להיות יעילה עם חיות שאוהבות לאכול נמלים כמו דוב נמלים, אך אלו נדירים מאוד וכמובן לא יהיו בבית ובטח לא לצרכי הדברה.

אז כיצד אפשר להדביר את הנמלים?

כדי להדביר את הנמלים השיטה המומלצת ביותר היא השיטה הכימית. אמנם יש כל מיני תרסיסים ירוקים ללא חומרים כימיים שיכולים להיות פתרון נהדר אך הם לא עמידים לאורך זמן. כמו כן יש אפשרות להשתמש בג'ל שידביק את הנמלים אך גם הוא אינו זוכה לאחוזי הצלחה גבוהים. השיטה הכי טובה שיש היא שיטת הפיתיונות כי הנמלים ייקחו את הפיתיון עד לקן ושם הפיתיון יזין את כולן עד שהן ימותו והמושבה שלהן תתחיל להיכחד לאיטה.

הדברה ביולוגית

0/5 (0 Reviews)
contact us

רחובות

יעקב 35 שרה אדל ינאי

P: 072-3921833
F:

אני ממליצה על תיק תק הדברות שעשו עבודה איכותית ומקצועית במשרד שלנו יישר כח!!!...

Call Now Buttonלהתקשר