הדברה ביולוגית עכבישים
הדברת ביולוגית נגד עכבישים

במשך מליוני שנים אנו עדים לתהליך טבעי שקיים בטבע בעלי חיים מסוימים, ניזונים על ידי טרף של בעלי החיים. זה תמיד היה וכנראה שגם תמיד יהיה כך.

 

לקראת סוף שנות ה-80 החליטו לנסות לחקות את הטבע והמציאו שיטות הדברה המכונה הדברה ביולוגית שמטרתה להיפטר ממזיקים כמו יונים, עטלפים, יתושים, חולדות, עכברים ומסתבר שגם מעכבישים. המטרה של הדברה זו היא מצד אחד להפחית את השימוש בחומרים כימיים המזיקים הן לבעלי החיים והן לנו בני האדם.

 

העניין הוא שלהדברה זו יש גם לא מעט חסרונות כמו למשל צמצום אוכלוסייה של מזיקים מסוימים בעולם עד לכדי העלמתם המלאה, תהליך יקר שגם לוקח זמן יותר עד שאנו בני האדם חווים תוצאות.

 

אז מהי בעצם הדברת ביולוגית נגד עכבישים

הרי אם נהייה כנים, אף אחד מאיתנו לא באמת רוצה למצוא בביתו קורי עכבישים או סתם כך להיתקל בעכבישים. ובכל זאת, לא באמת קיימים חרקים שניזונים מעכבישים ואין אנו רוצים להחליף חרק אחד בבית שלנו בחרק אחר. יחד עם זאת, יש כל מיני שיטות להיפטר מעכבישים כמו למשל לצמצם את כמות המזיקים האחרים בבית שלנו, שהם בעצם מהווים את ההזנה לעכבישים.

  1. להקפיד לנקות את הבית היטב מאבק, עדיף באמצעות שואב אבק, גם באזורים בעיתיים כמו מתחת לרהיטים למשל
  2. להקפיד לנקות את הגינה מפסולת אורגנית, עלים ועשביה. חשוב גם אחת לכמה שבועות לגזום את העצים והשיחים מסביב לבית, שכן דרכם מטפסים העכבישים ונכנסים דרך החלון אלינו הביתה.
  3. לוודא שהדלתות והחלונות מתאימים למסגרות שלהם ולנסות לשדרג אותם עם רשתות.
  4. לנסות להשתמש כמה שפחות בתאורה חזקה אליה חרקים נמשכים, אותם חרקים בעצם מושכים אליהם את העכבישים.
  5. מומלץ לטפטף כמה טיפות של שמן מנטה על כל החלונות והדלתות, שמן זה מסייע להרחיק את העכבישים מהבית.

 

במידה ושיטה זו לא עובדת, מומלץ לקרוא לחברה המתמחה בתהליך הדברת עכבישים בין אם מדובר בהדברה בה עושים שימוש בחומרים כימיים, הדברה ביולוגית או הדברה בשיטה הירוקה. בכל מקרה, כדאי לעשות זאת מהר ככל האפשר, שכן עכבישים נוטים להתרבות.

הדברת ביולוגית נגד עכבישים

0/5 (0 Reviews)
contact us

רחובות

יעקב 35 שרה אדל ינאי

P: 072-3921833
F:

הייתה לי בעיית עכברים בבית וניסיתי עם מלכודות שלי לתפוס אותם עד שהתייאשתי וצוות תיק תק הדברות טיפל בבעיה שלי...

Call Now Buttonלהתקשר