הדברה טבעית עכבישים

למרות שעכבישים לא נחשבים ליצורים הכי סימפטיים ורובנו ממש לא רוצים שהם יבקרו אצלנו בבית, עדיין אנשים רבים לא מעוניינים להשתמש באמצעים כימיים ובוחרים דווקא בהדברה טבעית לסילוק עכבישים . אפשר להבין את הסוג הספציפי הזה של ההדברה בשני אופנים. האופן הראשון הוא לעשות שימוש בכל מיני אמצעים טבעייםבכדי למנוע הופעה של עכבישים אצלנו בבית כמו למשל להקפיד שלא יהיה אבק בשום מקום, להקפיד לשאוב את האבק עם שואב אבק ביתי, לטפטף שמן מנטה על חלונות ובסמוך לדלתות הבית, שמן הידוע בתור מרחיק מזיקים וכדומה.

 

האופן השני שבאמצעותו ניתן להרחיק עכבישים היא על ידי הדברה מקצועית. לאחר שאיתנו חברת הדברה, חשוב לוודא שהיא עושה שימוש בחומרים שאינם מכילים כימיקלים או חומרים מסוכנים אחרים, מה שנקרא הדברה ירוקה

 

והנה עוד כמה טיפים שיעזרו לכם להרחיק עכבישים מביתכם

  1. רשתות אם עדיין לא התקנתם רשתות אצלכם בבית, בעיקר אם אתם גרים בבית פרטי או בדירה בקומה נמוכה, כדאי מאוד להשקיע בתהליך הזה. אולי מדובר בהוצאה כספית לא מבוטלת אבל בטווח הארוך, הרשתות עוזרות לנו לא רק להרחיק מהבית שלנו עכבישים, אלא גם מצוינות להרחיק מזיקים אחרים לאורך כל עונות השנה כמו למשל גוקים, זבובים, יתושים וכדומה
  2. חומץ חומץ ידוע ביכולות המופלאות שלו להרחיק מזיקים מסוגים שונים, בעיקר עכבישים. אפשר להכין תמיסה ביתית בשילוב של חומץ ומעט מים ולפזר בסמוך לחלונות הבית והדלתות, ממש אותו רעיון כמו עם השמן מנטה.
  3. ערמונים כן כן, מה ששמעתםערמונים זו דרך מעולה להרחיק עכבישים כי הם פשוט לא אוהבים את הריח שלהם. בנוסף, מדובר בקישוט מהמםאפשר להכין כמה צלוחיות ולמלא אותם בערמונים ופשוט להניח באזורים בעייתיים ברחבי הבית כמו למשל ליד ארונות ורהיטים.

לסיכום, בהחלט ניתן להרחיק עכבישים גם בדרך טבעית, מבלי להתעסק עם חומרים כימיים וסוגים שונים של הדברות. רק אם כל השיטות הטבעיות לא עבדו, שווה אולי לשקול בחיוב הדברה ירוקה או הדברה ללא כימיקלים.

בהדברה טבעית לסילוק עכבישים

5/5 (1 Review)
contact us

רחובות

יעקב 35 שרה אדל ינאי

P: 072-3921833
F:

אני ממליצה על תיק תק הדברות שעשו עבודה איכותית ומקצועית במשרד שלנו יישר כח!!!...

Call Now Buttonלהתקשר