הדברה נגד עכבישים
הדברת עכבישים

הקיץ נגמר, החורף נמצא ממש כאן בפתח וזו בדיוק התקופה בשנה שבה העכבישים מחפשים מקום נעים וחמים להתכרבל בו. כן כןהם עוזבים את החצרות, העצים והצמחים ועוברים אליכם הביתה.

 

לאן? למקומות חשוכים, אטומים, עם הרבה לחות וקצת מאוד חום ואור. אז זה הזמן להכין את עצמכם, אולי אפילו עוד לפני שהמכה מגיעה, כי הרי אף אחד מאיתנו לא באמת רוצה לסבול מקורי עכביש בכל מקום. אז נכוןאין לכם מה לדאוג בכלל כי הרי לא מדובר בעכבישים ערסיים. בישראל יש רק שני סוגים של עכבישים ערסיים וברוב המקרים הם בכלל לא נמצאים בתוך הבתים. כן כדאי להכיר אותם, רק למען הסר ספק.

 

אז מה אפשר לעשות כדי למנוע כניסה של עכבישים לבית?

  1. לאוורר את הבית, הסדינים ולנקות אבקמאוד כדאי לשמור על הניקיון, לאורר את אזור המיטה, המשקופים ולנקות היטב מתחת לרהיטים. הקפידו על ניקיון שבועי, זה בהחלט יכול לעזור למנוע כניסה של עכבישים הביתה.
  2. רשתות אם עדיין אין לכם רשתות, זה הזמן להתקין כי הן פשוט מונעות כניסה של עכבישים הביתה. וזה לא רק עכבישיםרשתות מונעות גם כניסה של מקקים, זבובים ויתושים, כך שאתם יכולים להנות משני העולמות בית מאוורר לאורך כל השנה ובית נקי מחרקים. עניין הרשתות מומלץ בעיקר לדירות בקומות הראשונות ולבתים ווילות פרטיים הבנויים על הקרקע.
  3. הדברה נגד עכבישים ניתן לבצע הדברה נגד עכבישים או כפעולה מונעת או במצב שבו כבר יש בבית עכבישים ואתם רוצים להיפטר מהם. כדאי לבחור במדביר מקצועי, כזה שמתמחה בהדברת עכבישים באופן ספציפי ולא מדביר שעושה הדברה לכל סוגי המזיקים, שכן רק חומרים ייעודיים מסוימים עוזרים להיפטר מהמטרד הזה. בנוסף, לפני שאתם בוחרים מדביר עכבישים, וודאו כי הוא אכן זמין, קרוב לאזור המגורים שלכם, שאלו אותו לגבי הצעת מחיר ואולי אפילו כדאי לכם להשוות בין כמה מדבירים ורק אז לקבל החלטה נכונה.

לסיכום, לפני שעונת העכבישים בבתים מתחילה, בחרו מדביר עכבישים ובצעו הדברת עכבישים כמה שיותר מהר.

הדברת עכבישים

0/5 (0 Reviews)
contact us

רחובות

יעקב 35 שרה אדל ינאי

P: 072-3921833
F:

אני ממליצה על תיק תק הדברות שעשו עבודה איכותית ומקצועית במשרד שלנו יישר כח!!!...

Call Now Buttonלהתקשר