הדברה נגד עכביש
הדברה נגד עכביש

אם הגעתם לעמוד הזה, סביר להניח שנתקלתם בעכביש אחד לפחות אצלם בבית ואולי אפילו אתם סובלים ממה שנקרא מכת עכבישים. לפני שאתם בכלל מתחילים לברר על הדברה נגד עכביש , קודם כל קחו כמה נשימות והירגעו.

רוב סוגי העכבישים בישראל אינם מסוכנית כלל וכלל וגם לא גורמים לנזק לרכוש. אז נכון, הם מהווים סוג של מטרד ואנחנו בטוחים שאתם רוצים להיפטר מהם כמה שיותר מהר. העכבישים המסוכנים לאדם בישראל הם אלמנה שחורה וששן החום. במקרה של עקיצה של אחד מהם, יש לפנות לטיפול רפואי. במידה ולא נעקצתם יש כמה דברים שאפשר לעשות נגד עכבישים.

  1. ניקוי ושאיבה של כל הבית עכבישים אוהבים אזורים עם הרבה אבק, אזורים חשוכים וחמימים. העונה בשנה שבה הם נוטים להתרבות בבתים של אנשים, בעיקר בבתי קרקע ובתים פרטיים היא בעונת המעבר שבין הקיץ לחורף, שכן אז מתחיל להתקרר בחוץ והם מחפשים מקומות חמימים להיכנס אליהם. לכן, מאוד מומלץ להקפיד לסגור את החלונות ויחד עם זאת לנקות את הבית אחת לשבוע לפחות בצורה יסודית. חשוב לשאוב את הבית גם באזורים שלא נראים לעין כמו במסילות של החלונות, בפנלים, משקופים, דלתות וארונות. פעולת השאיבה של השואב גם מונעת את הגעתם וגם מחסלת אותם במידה והם קיימים.
  2. ריסוס או הדברה נגד עכבישים זה כבר סיפור של חברה מקצועית, אותה כדאי להזמין לביתכם במקרה שאתם לא מצליחים להיפטר מהעכבישים בעצמכם.  לרוב מדובר בחומרים רעילים הפוגעים בעכבישים ומסלקים אותם אחת ולתמיד. חשוב לבצע את ההדברה בצורה יסודית, בכל פינות הבית.

טיפים לבחירת חברה המבצעת הדברה נגד עכבישים

ראשית כל מומלץ לבחור בחברה עם ניסיון ספיציפי בהדברה נגד עכבישים ולא בחברה המבצעת ריסוס כללי נגד מזיקים, זאת משום שהחומרים שונים לגמרי. בנוסף, וודאו שהחומרים בהם החברה עושה שימוש מאושרים לשימוש ומחזיקים בתו תקן. בחרו חברה מנוסה, עם המלצות ואל תתפשרו על איכות ההדברה. הדברה מקצועית נגד עכבישים לוקחת לפחות שעה, שכן יש לבצע את מריחת החומר בכל אזורי הבית.

הדברה נגד עכביש

0/5 (0 Reviews)
contact us

רחובות

יעקב 35 שרה אדל ינאי

P: 072-3921833
F:

אני ממליצה על תיק תק הדברות שעשו עבודה איכותית ומקצועית במשרד שלנו יישר כח!!!...

Call Now Buttonלהתקשר