הדברה נמלי אש
הדברת נמלי אש

הן נראות כמו נמלים קטנות אך בסופו של דבר הן יכולות להיות פוגעניות ועוקצניות. נמלי אש אולי נשמעות לכם כמו יצור קטן ומזיק אך לא יותר מכך, אך תתפלאו, הנזק שלהן על אף גודלן יכול להיות מתסכל מאוד. זה הזמן להבין מדוע נמלי אש מזיקות כל כך וכיצד מתבצעת הדברה נמלי אש.

כיצד מזיקות נמלי האש?

נמלי אש הן נמלים קטנות יחסית שיכולות להגיע לכל מקום בלי שתשימו לב אליהן. הגודל שלהן נע בין חצי מילימטר למילימטר וחצי ולמרות הגודל הזה, הנמלים הללו לא יהססו לטפס עליכן ואפילו לנשוך אתכם. מאיפה יש להן את האומץ? על כך לא נדון במאמר הזה, אך מה שבטוח, אחרי כמה עקצוצים ואדמומיות לא מוסברת בעיקר כשאתם קמים בבוקר, יחד עם צפייה בנמלים קטנות ומוזרות שמטיילות בחדרכם, אתם חייבים להזמין במהירות מדביר מקצועי. נמלי האש יכולות להגיע למזון וליצור זיהום אך הפגיעה העיקרית שלהן היא באיכות החיים, ולא רק בגלל נוכחותן בבית אלא בגלל העקיצות שלהן.

כיצד ניתן להדביר אותן?

הדברת נמלי אש יכולה להתבצע בשתי שיטות, ריסוס או הנחת פיתיונות. הריסוס אמנם נשמע פשוט יותר אך השיטה הטובה באמת היא הנחת פיתיונות כיוון שהנמלים יחשבו שמדובר באוכל והן ייקחו אותו אל הן שלהן. אחרי שהמלכה של הנמלים בתוך הקן תאכל את הפיתיון שהוא כמובן רעל ריכוז גבוה, הן ימותו. אחרי מות המלכה זה רק עניין של זמן עד שהקן ייכחד לחלוטין. ריסוס הנמלים יכול להיות יעיל גם הוא אך חשוב לזכור כי לעתים האוכלוסייה של הנמלים תהיה גדולה מאוד ועדיף לחסל את הקן. הריסוס יכול להתבצע לבד אך מומלץ בכל זאת לבצע אותו עם איש מקצוע מנוסה.

כיצד נבחר את המדביר?

כדי לבחור את המדביר המתאים הדברה נמלי אש יש צורך לבצע סקר שוק מעמיק באינטרנט. בסופו של דבר כולנו יכולים לרסס את הבית עם חומרי הדברה רעילים אך מדביר יבצע זאת במקומות הנכונים ובמינונים הנכונים. צריך לבחור במדביר מנוסה שיספק הדברה יעילה אך גם בטוחה לבני הבית.

הדברת נמלי אש

0/5 (0 Reviews)
contact us

רחובות

יעקב 35 שרה אדל ינאי

P: 072-3921833
F:

אני ממליצה על תיק תק הדברות שעשו עבודה איכותית ומקצועית במשרד שלנו יישר כח!!!...

Call Now Buttonלהתקשר