הדברה עש המזון
הדברת עש המזון

עש המזון יכול להיות פוגעני מאוד בעתיד הקרוב אפילו שהוא נראה תמים. כיצד הוא פוגע וכיצד נדביר אותו?

מה הסכנות שמביא עש המזון?

עש המזון יכול להיראות לכם תחילה כמו פרפר רגיל ואחרי שתתמקדו בו תבינו שמדבור בעש. גם אז יש סיכוי טוב שתתבלבלו ותחשבו שמדובר בעש בגדים, אך אם תחפשו באינטרנט תבינו סוף סוף שזה סוג אחר של עש לגמרי. למה הנוכחות של עש המזון כל כך מפריע? האם הוא יכול לפגוע בנו? מלבד הפגיעה באיכות החיים בהופעה של חרקים על ארונות המטבח, העש יטיל את הביצים שלו לעתים בתוך הארון. הביצים שלו, או יותר נכון הזחלים שיבקעו מהם, הם הפוגעניים ביותר. הם יכולים לזהם את האוכל ויש סיכוי שבעתיד יגרמו לחולי על ידי העברת מחלות וזיהומים שונים.

מתי נבין שאנו צריכים הדברה?

אם אתם רואים שיש לכם עשים על ארונות המטבח אתם חייבים לקרוא למדביר מקצועי. אם אתם רוצים להיות בטוחים יותר לפני שאתם מזמיני מדביר אתם יכולים לצלם תמונה של העש, משימה שתהיה קלה מאוד כיוון שהעש בעצמו לא זז ולא מפחד כל כך מבני אדם עד שלא נוגעים בו. תוכלו לשתף את התמונה בוואטסאפ של המדבירים או בפורומים או קבוצות פייסבוק, ויספרו לכם במה מדובר. חשוב לזכור שגם אם ראיתם עש מזון אחד, יש סיכוי טוב שהוא כבר הטיל ביצים בארונות המטבח שלכם והפגיעה האמיתית צפויה להיות בעתיד.

כיצד מתבצעת הדברת עש המזון?

הדברת עש המזון היא אחת ההדברות הפשוטות ביותר וזה מסביר לכם טוב יותר מדוע אין כל סיבה להתעלם ממנה. גם המחיר שלה יהיה זול מאוד בגלל הפשטות שלה, כיוון שהיא מתבצעת באופן עצמאי על ידי הנחת מלכודות. יש מלכודות דבק שילכדו את העשים וגם את הזחלים שהם ובכך ימגרו את הבעיה לחלוטין. כל מה שצריך לעשות זה להשאיר את המלכודת בסמוך לארון המטבח או בתוכו ולהוציא אותה אחרי זמן מה, בדרך כלל שבוע. אפשר גם לרסס את הארון אך זו אופציה פחות טובה בעיקר כי מדובר בארון המטבח בו יש כלים משמשים לאכילה.

הדברת עש המזון

5/5 (2 Reviews)
contact us

רחובות

יעקב 35 שרה אדל ינאי

P: 072-3921833
F:

אני ממליצה על תיק תק הדברות שעשו עבודה איכותית ומקצועית במשרד שלנו יישר כח!!!...

Call Now Buttonלהתקשר