הדברה של עכבישים
הדברה של עכבישים

אם הגעתם לעמוד הזה, כנראה שהגיעו אליכם הביתה או למשרד אורחים שהם לא כל כך רצויים.

אז נכון, רוב העכבישים שקיימים בישראל ממש ממש לא מסוכנים ולא עושים שום דבר רע, פרט לעובדה שאם לא תיפטרו מהם הם פשוט יתלו הרבה קורי עכביש ויטילו ביצים ואז יהיו אצלכם בבית המון עכבישים וזה כנראה משהו שאתם ממש לא רוצים שיקרה לכם. לפני שנספר לכם על הדברה של עכבישים , כדאי לדעת כמה דברים חשובים

מתי עכבישים נכנסים הביתה?

עכבישים אוהבים חמימות ולכן כאשר מתחילה עונת המעבר, הבקרים הופכים קרירים והלילות צוננים, זה בדיוק הזמן שבו העכבישים נוטשים את החצרות והגינות ועוברים לבתים שלנו. דירות הנמצאות בקומות הראשונות ובתי קרקע או וילות, לרוב יסבלו יותר מהופעה של עכבישים. בנוסף, במקומות חשוכים, לחים שנוטים לצבור הרבה אבק, לשם יש לעכבישים נטייה להגיע וגם להישאר.

אז מה עושים?

ובכן יש שני דברים עיקריים שאתם יכולים לעשות. הדבר הראשון הוא למנוע מלכתחילה הופעה שלהם וזה על ידי פעולות כמו שמירה על ניקיון בבית לאורך כל ימות השנה, גם באזורים בעיתיים שצוברים אבק ולכלוך כמו משקופים, דלתות, פינות של קירות ותקרות, ליד חלונות ובכל מיני חריצים.

דבר נוסף שיכול למנוע מהם להיכנס הוא פשוט מאוד וזה להקפיד לסגור את החלונות כמה שאתם יכולים. ניתן לטפטף באזורים של החלונות שמן מנטה כל כמה ימים וזה אמור להרחיק אותם.

במידה והעכבישים כבר נמצאים אצלכם בבית, עליכם יהיה להזמין הדברה נגד עכבישים. מדובר בהדברה ספיציפית המשלבת כל מיני חומרים פעילים אשר מסלקים את העכבישים.

אפשר לבחור בחברה המשתמשת בחומרים ירוקים אבל לא משנה באיזו חברה בחרתם, מאוד חשוב שזו תהיה הדברה ייעודית וספיציפית נגד עכבישים ושבעל המקצוע אותו אתם בוחרים אכן מבין מה הוא עושה.

הדברת עכבישים כמה זה עולה?

המחירים להדברת עכבישים נעים בין 250-700 שקלים, תלוי בגודל הדירה או הבית שלכם. כדאי להיעזר בהמלצות מחברים או אנשים שאתם מכירים, לפני שאתם בוחרים בעל מקצוע המתמחה בהדברת עכבישים.

הדברה של עכבישים

0/5 (0 Reviews)
contact us

רחובות

יעקב 35 שרה אדל ינאי

P: 072-3921833
F:

הייתה לי בעיית עכברים בבית וניסיתי עם מלכודות שלי לתפוס אותם עד שהתייאשתי וצוות תיק תק הדברות טיפל בבעיה שלי...

Call Now Buttonלהתקשר