הדברת נמלים באמצעות ריסוס
הדברת נמלים

הדברות נמלים יכולות להתבצע בעיקר עם ריסוס, אפילו באופן עצמאי. הדברה עם ריסוס היא הקלה ביותר שיש, כל מה שצריך לעשות זה לרסס את מפתן הבית, אתה חלונות מהצד החיצוני ורצוי גם כמה חלקים בבית בהם יש חורים שאלי משם הנמלים באות, אלא אם אתם בטוחים שהן לא מגיעות משם. כמו כן צריך לזכור כי הריסוס הוא אמנם אמצעי יעיל מאוד באופן מיידי אך הוא גם מתנדף מהר יותר, והכי חשוב, אינו פותר את שורש הבעיה. גם אם מדביר ירסס את הבית שלכם באופן מקצועי ויסודי יותר, הריסוס ימנע מהנמלים להיכנס לביתכם אך לא יהרוג את הקן שלהן, שזה מה שבאמת חשוב.

הדברת נמלים באמצעות פיתיון

הדברת נמלים יכולה להיות יעילה יותר אם יחסלו את הקן, אך הבעיה היא שקשה להגיע לקן. יש דרך אחת טובה ויעילה להגיע לקן והיא טובה הרבה מאשר לחפש אותו אחרי מעקב אחרי שורת הנמלים, והוא לפזר פיתיונות. הפיתיון יכול להיות הכלי היעיל ביותר לחיסול שורשי של הבעיה, כיוון שהנמלים יתבלבלו ויחשבו שהפיתיון הוא אוכל. כאשר הן ייקחו את הפיתיון אל הקן הנמלים בקן יאכלו את הפיתיון וכמובן גם מלכת הנמלים שהיא זו שחשובה. כאשר היא תמות, לאט אך על בטוח הקן ייכחד והבעיה תיפתר, עד אשר יופיע קן חדש וזה גם כמובן יכול לקרות.  

הדברה טבעית בשלל דרכים

אחת האופציות הכי פחות טובות להדברות נמלים היא ההדברה הטבעית. הדברה טבעית לא נחשבת לייעלה כל כך אך שווה לנסות אותה בתור התחלה אם הבעיה לא כל כך גדולה, וכמובן אם אתם רוצים למנוע את הופעת הנמלים לקראת הקיץ, הדברות נמלים טבעיות מתבססות על פיזור של עלי מנטה או רוזמרין, עלי טבק, סודה לשתייה ועוד מגוון רחב של חומרים בעיקר על אדן החלון. הריחות העזים ירחיקו את הנמלים אך חשוב לזכור שהנמלה חכמה והיא יכולה להתגבר על הריחות הללו ולעבור בלי בעיה אל ביתכם. לכן חשוב לזכור שלא תמיד ההדברות הטבעיות יעילות ואין לבטוח בהן לגמרי.

 

0/5 (0 Reviews)
contact us

רחובות

יעקב 35 שרה אדל ינאי

P: 072-3921833
F:

הייתה לי בעיית עכברים בבית וניסיתי עם מלכודות שלי לתפוס אותם עד שהתייאשתי וצוות תיק תק הדברות טיפל בבעיה שלי...

Call Now Buttonלהתקשר