הדברת נמלים בבית עם תינוק
הדברת נמלים בבית עם תינוק

הדברה בבית היא מתאר שיכול לעבור בצורה חלקה ומהירה בלי כל דאגות, אך לא כאשר יש תינוק בבית. כאשר יש תינוק בבית חומרי ההדברה יכולים לפגוע גם בו ואז זה סיפור שונה לגמרי. מה צריך לעשות כדי להגן על התינוק?

מדוע מסוכן להדביר בית עם תינוק?

לא כל הדברה תהיה מסוכנת וגם לא לתינוקות. ההדברה היחידה שתהיה מסוכנת לתינוק כמו לכל אורגניזם קטן אחר היא ההדברה הכימית אך היא הנפוצה והיעילה ביותר. בהדברה זו משתמשים בחומרי הדברה כימיים שהמטרה שלהם היא לחנק את הנמלים עד אשר הן ימותו, מה שלוקח בממוצע כמה דקות בודדות. מדוע חומרי ההדברה אינם מסוכנים לבני אדם? כיוון שהם גדולים מאוד והמינון אינו מספק. זה מסביר מדוע תינוקות יכולים להינזק מאוד מהשימוש בחומרי הדברה כימיים הרי בסופו של דבר תינוק ממוצע שוקל מעט מאוד.  

איזו הדברה לא תהיה מסוכנת?

אם אתם רוצים לבצע הדברת נמלים בבית עם תינוק חשוב מאוד שתשקלו לבצע הדברה ירוקה. הדברה ירוקה מבוצעת בשימוש עם חומרים טבעיים לבד כך שלמעשה אין שום סיבה שהתינוק שלכם יסבול מבעיה כלשהי. הבעיה הגדולה היא שהדברה כזו לא תמיד יעילה ולעתים אחרי שתבצעו אותה תגלו שעוד יש נמלים בבית. בכל מקרה כדאי לכם לנסות לפני שאתם מציבים את התינוק שלכם בסיכון. עניין זה תקף גם לגבי ילדים קטנים אך הם יהיו בסיכוי פחות סביר להינזק בשל המשקל שלהם וההתנהגות שלהם, כאשר תינוק מכניס הכל לפה וזוחל על הרצפה היכן שבוצעה ההדברה.

מה עושים כשמדובר בהדברה כימית?

אם מדובר בהדברה כימית עדיין יש כמה נהלים חשובים שעמידה בהם תגן על התינוק שלכם. ראשית, יש לדאוג שהפריטים של התינוק לא יבואו במגע עם שום חומר הדברה. שנית, יש לדאוג לכך שהתינוק לא יכניס שום דבר לפה אחרי שהוא יחזור לבית ובטח לא יהיה על הרצפה. שלישית, יש לפנות את הדירה בכל מקרה כמה ימים אחרי ביצוע ההדברה כי המתאר יהיה מסוכן גם לו וגם לכם, ולכן יש לתכנן את הזמן היטב.

הדברת נמלים בבית עם תינוק

0/5 (0 Reviews)
contact us

רחובות

יעקב 35 שרה אדל ינאי

P: 072-3921833
F:

אני ממליצה על תיק תק הדברות שעשו עבודה איכותית ומקצועית במשרד שלנו יישר כח!!!...

Call Now Buttonלהתקשר