הדברת נמלים בגינה

הדברת נמלים בגינה מסובכת יותר מהדברת נמלים במתחם סגור אך היא יכולה להתבצע בקלות כשבוחרים במדביר מקצועי. רגע, למה בכלל שנדביר את הנמלים בגינה? מדוע הן מפריעות? אם אתם רוצים לדעת למה הנמלים יכולות להיות אפילו מסוכנות ולא רק מפריעות, תמשיכו לקרוא ותגלו הכול.

מדוע הנמלים מפריעות בגינה?

יכול להיות שיש לכם מלא נמלים בגינה ואתם אפילו לא יודעים מכך. יכול להיות ששמתם לב שיש לכם נמלים בגינה ופשוט התעלמתם מהעובדה הזו הרי לשגרת הים יום שלכם הן בטח לא מפריעות. הבעיה היא שהנמלים יכולות לפגוע בפרחים ובירקות שיש לכם בגינה, הם יכולות לעטוף את העץ כך שלא תרצו להתקרב אליו ולמעשה ביום מן הימים הן יתרבו ויגיעו גם אל ביתכם. אולי עכשיו נעים בחוץ והנמלים נשארות על העץ או בסמוך לדשא, ואולי יש להם מספיק מזון, אך הסטטוס קוו הזה ביניכם לא יישמר לעד. בסופו של דבר הטמפ' תתחמם או שייחסר להם מזון והן יגיעו אל תוך הבית שלכם.

כיצד אפשר להדביר את הנמלים?

  • יש אמנם אפשרות לבצע הדברת נמלים בגינה באמצעות חומרי הדברה ירוקים אך שתי השיטות המפורסמות ביותר הן כימיות. השיטה הראשונה היא שיטת הריסוס כאשר שיטה זו פחות מועדפת, גם כי היא פוגעת בצומח בגינה וגם כי היא מחסלת את הנמלים אך לא המלכה.
  • השיטה שתהיה פחות פוגענית לסביבה ויותר פוגענית למושבת הנמלים היא שיטת הפיתיונות. את הפיתיונות הנמלים ייקחו לקן ושם כולן ימותו בהדרגה.

כיצד נבחר את המדביר המתאים?

לא משנה באיזו שיטה יבחר המדביר, אם הוא מקצוען ויודע מה הוא עושה אתם יכולים להיות בטוחים שהוא ימגר את התופעה. בסופו של דבר הנמלים יכולות להיות בכל מקום בגינה וזו תהיה תחושה מאוד לא נעימה, אך אחרי שהמדביר יספק לכם הדברת נמלים בגינה תבינו עד כמה הבחירה שלכם הייתה חשובה. המדביר חייב להיות בעל רישיון וכדאי שתבדקו זאת באתר של המשרד להגנת הסביבה. כמו כן הוא חייב להעניק לכם אחריות לפחות לשישה חודשים על ההדברה והוא חייב להיות גם נחמד, סבלני ואדיב בעיקר אם מדובר בהדברה כימית. כמו כן כדאי לבצע השוואת מחירים כדי להוזיל עלויות.

הדברת נמלים בגינה

0/5 (0 Reviews)
contact us

רחובות

יעקב 35 שרה אדל ינאי

P: 072-3921833
F:

הייתה לי בעיית עכברים בבית וניסיתי עם מלכודות שלי לתפוס אותם עד שהתייאשתי וצוות תיק תק הדברות טיפל בבעיה שלי...

Call Now Buttonלהתקשר