הדברת נמלים בג'ל בתל אביב
ג'ל להדברת נמלים

נמלים בבית יכולים להוציא אתכם מדעתכם. הנמלים יכולות להגיע אל המדפים ולפלוש אל המזון שלכם, הן יכולות להשתלט על הסוכר ועל הקמח, על האורז ואפילו להיכנס לתוך העוגיות שפתחתם אתמול וסגרתם עם סוגר. זה יהיה סיוט מתמשך אך זה הזמן להכיר שיטה נהדרת להדברה שלהם, הג'ל.

מהו ג'ל להדברת נמלים?

ג'ל להדברת נמלים הוא אחד הפתרונות המעניינים ביותר למיגור הבעיה. אין ספק שיש פתרונות יעילים יותר כמו למשל הדברה כימית שיכולה למגר את הנמלים לזמן רב יותר, מה גם שהג'ל לא תמיד פועל במאה אחוז מה שמאפיין את ההדברה הכימית. עם זאת יש יתרונות רבים אחרים לג'ל ועליהם נרחיב בהמשך. קודם כל יש צורך להבין כיצד משתמשים בג'ל, כאשר מדובר שפופרת קטנה יחסית שיש בה ג'ל דביק. את הג'ל יש למרוח במקומות אסטרטגיים בהם אתם רואים שורות של נמלים, מוטב כמה סנטימטרים לידם. אחרי כמה דקות אתם כבר תראו כיצד הנמלים נמשכות לג'ל ונדבקות אליו בחוזקה.

מה היתרונות בשימוש בג'ל?

    • לא מדובר בחומר כימי ולכן אין כל סכנה לחיי המשפחה שלכם, בטח לא לילדים הקטנים או לחיות המחמד.
    • קל  מאוד לבצע הדברת נמלים בג'ל בתל אביב. לא צריך ידע מקדים אלא רק לקרוא את הוראות השימוש.

 

  • המחיר של הג'ל זול מאוד וכך למעשה ההדברה הזו הופכת להיות משתלמת מאוד. כמו כן מבצעים אותה לבד כך שאפשר לשמור את הג'ל בארון ולהשתמש בו שוב לאחר מכן.

 

לא תמיד הג'ל יעבוד

כמו שכבר ציינו למעלה וזה הזמן לחדד שוב, לא תמיד הדברת נמלים בג'ל בתל אביב תעבור. מדובר בשיטה נהדרת ללכוד את הנמלים אם מדובר בכמויות קטנות, אך אם יש לכם מושבה גדולה מאוד בחצר או בסמוך לבית זו בעיה אחרת. כדי לפתור את הבעיה ולהדביר את כל הנמלים יש צורך למצוא את הקן שלהם ולחסל אותו. החיסול הזה אמנם נשמע לכם מסובך כמו גם המציאה שלו אך אפשר לעקוב אחריהן ולגלות אותו. שימוש בפיתיונות יחסוך לכם גם את החיפוש ולמרות שמדובר בשיטה כימית שיכולה להיות מסוכנת, וגם יקרה יותר, היא תהיה מעולה.

ג'ל להדברת נמלים

0/5 (0 Reviews)
contact us

רחובות

יעקב 35 שרה אדל ינאי

P: 072-3921833
F:

הייתה לי בעיית עכברים בבית וניסיתי עם מלכודות שלי לתפוס אותם עד שהתייאשתי וצוות תיק תק הדברות טיפל בבעיה שלי...

Call Now Buttonלהתקשר