הדברת נמלים בעציצים
הדברת נמלים בעציצים

הנמלים יכולות להיות בכל מקום אך לעתים הן יהיו במקומות לא צפויים. מצד אחד נחשוב מה הנמלים מחפשות שם ומצד שני ננסה להבין כיצד אפשר להדביר אותן מאזור הזה. אם אתם מבולבלים מהתיאור עד כה נספר לכם שאחד המקומות שבהם הנמלים יכולות להופיע הם העציצים שלכם. למה דווקא שם?

מדוע הנמלים נמצאות בעציצים?

הנמלים נמצאות בעציצים בביתכם בגלל סיבות רבות. ראשית, הן יכולות למצוא שם את המים שהן צריכות כיוון שהאדמה לחה כמו גם העלים והגבעולים. שנית, הרבה יותר קריר בעציצים כאשר צריך לזכור שרוב הנמלים יגיעו את ביתכם בקיץ ולא בחורף. בחורף הטמפ' בחוץ נעימה יותר וזה ההסבר מדוע בימי הקיץ הלוהטים בארץ הנמלים, יחד עם מזיקים אחרים כמו התיקנים, יגיעו אל ביתכם בשצף קצף. אם יש לכם עציצים טבעיים בבית חשוב מאוד לבדוק את המצב שלהם כי הנמלים בטווח הארוך יכולות להיזק לגדילה שלהם.

כיצד אפשר להדביר את העציץ?

הנחת פיתיונות היא השיטה הכי טובה כדי להדביר את העציץ. אם נבחן את האפשרויות האחרות להדברת נמלים נבין שאי אפשר להדביר עמן את העציץ כי העציץ ייפגע, או שהשיטה פשוט לא תהיה יעילה. יש את שיטת הריסוס המפורסמת וכמובן זה לא יהיה רעיון טוב למלא את העציץ החי שלכם בחומרים כאלו כי כולנו יודעים שזה יזיק לו. שימוש בג'ל לא יהיה רלוונטי כי לאחר מכן יהיה קשה לנקות אותו ושב מדובר בחומר שלא כדאי לשים על האדמה של העציץ, ויהיה קשה מאוד ליישם אותו גם על דופן העציץ. אם תניחו פיתיונות בעציץ אז הוא לא ייפגע ומצד שני הנמלים ייקחו אותו אל הקן וימותו.

האם אפשר לבצע את ההדברה לבד?

אפשר לבצע הדברת נמלים בעציצים לבד ולא צריך לכך ניסיון רב. מה שכן צריך זה להגיע לחנות חומרי הדברה ולקנות את הפיתיונות המתאימים. חשוב מאוד לקבל את כל המידע בחנות לפני שמניחים את הפיתיונות כדי שלא יקרה מצב שתניחו פיתיונות רבים מידי. יש הוראות על האריה של הפיתיונות וחשוב מאוד שתשימו לב לכל שלב ולכל סעיף. חשוב לזכור שמדובר בפיתיונות רעילים אז יש להיזהר מאוד.

הדברת נמלים בעציצים

5/5 (1 Review)
contact us

רחובות

יעקב 35 שרה אדל ינאי

P: 072-3921833
F:

אני ממליצה על תיק תק הדברות שעשו עבודה איכותית ומקצועית במשרד שלנו יישר כח!!!...

Call Now Buttonלהתקשר