הדברת נמלים טבעית במרכז
הדברת נמלים טבעית במרכז

לא חייבים להדביר נמלים עם שימוש בחומרים כימיים. לעתים יש אפשרות להדביר את הנמלים גם בשיטות טבעיות כך שהן יהיו הרבה פחות מסוכנות. זה הזמן להבין מהן שיטות ההדברה הטבעיות, כיצד אפשר ליישם אותן וכמובן מה היתרונות והחסרונות שלהן.

מהי הדברת נמלים טבעית ומה יתרונותיה?

הדברת נמלים טבעית נקראת גם הדברת נמלים ירוקה או הדברת נמלים אורגנית. למעשה כל הדברת נמלים טבעית במרכז מכילה את אותן היתרונות כאשר השיטה עצמה שונה במהלכה וביעילותה. הדברת נמלים טבעית אינה כרוכה בשימוש ברעלנים, חומרי הדברה כימיים. אמנם חומרי הדברה כימיים יעילים מאוד אך הם מסוכנים מאוד כי כשם שהם פוגעים במזיקים, הם יכולים לפגוע בחיות מחמד, באורגניזמים שלא רוצים להרוג וכמובן גם בבני אדם במשקל קטן כמו ילדים ותינוקות.  

הדברת נמלים טבעית במרכז יעילה?

יש גם חסרונות לתהליך הדברת נמלים טבעית במרכז כאשר השיטה הזו לא תמיד מצליחה. למעשה כאשר מדברים על הדברה טבעית יש מגוון רחב של שיטות אך כאשר מדברים באופן ספציפי על נמלים יש שתי שיטות פופולריות: השיטה הראשונה היא שיטת הג'ל, שבה מורחים ג'ל דביק שאליו הנמלים נמשכות לאורך כל השיירה. הנמלים יידבקו לג'ל ובכך למעשה הקהילה שלהם תתחיל להיכחד. הפתרון השני הוא שימוש בריסוס טבעי שעשוי מתמציות טבעיות חזקות. שיטות אלו נהדרות אך לא תמיד הן יעילות ולכן אם הבעיה לא נפתרת יש לעבור להדברה כימית. את ההדברה ניתן לבצע באופן עצמאי או בעזרת מדביר.

אלו עוד שיטות טבעיות קיימות?

השיטות הבאות שנדבר עליהן אינן יעילות להדברת נמלים טבעית במרכז אך חשוב שתכירו אותן כיוון שיש סיכוי שיהיו לכם מזיקים נוספים. שיטות הדברה טבעית לא חייבות לכלול חומרים טבעיים ולמעשה לא לכלול חומרים כלל. למשל, הנחת מלכודות דבק היא הדברה טבעית לחלוטין וכשם שמניחים אותן לחולדות, אפשר להניח אותן גם לנמלים אם כי לא תמיד הנמלים באמת יידבקו. יש עוד שיטות יעילות כמו דוקרנים או רשתות ליונים, מכשירים אולטרה סוניים שמבריחים את המזיקים כמו עכברים ויונים וכן הלאה.

הדברת נמלים טבעית במרכז

 

0/5 (0 Reviews)
contact us

רחובות

יעקב 35 שרה אדל ינאי

P: 072-3921833
F:

אני ממליצה על תיק תק הדברות שעשו עבודה איכותית ומקצועית במשרד שלנו יישר כח!!!...

Call Now Buttonלהתקשר