הדברת נמלים לא רעילה בתל אביב

יש אנשים שבטוחים שהדברה צריכה להיות רעילה. המטרה של הדברה היא הרי להרוג את המזיקים, וזה עוזר לנו למרות שזה נשמע רע, אך יש דרך להרוג אותם בלי שנצטרך לסכן את עצמנו ואת המשפחה שלנו. הדברה נמלים לא רעילה בתל אביב היא רעיון מעולה וזה הזמן לפרט עליה יותר.

מה הסכנות של הדברת נמלים כימית?

כדי להבין מדוע יש ביקוש גדול כל כך לביצוע הדברת נמלים לא רעילה בתל אביב צריך להבין מה הסכנות של ההדברה הכימית. אמנם חומרי הדברה כימיים יכולים להיות יעילים יותר למיגור הנמלים, כאשר לעתים הם יהיו היחידים שיהיו יעילים, אך יש מקרים רבים שבהם אפשר לוותר עליהם. הסכנות בשימוש בחומרים כימיים גדולות מאוד כאשר החומרים הללו נשארים על הרצפה לימים רבים לאחר סיום ההדברה. יכול להיות שהילד שלכם או חיית המחמד שלכם יהיו באזור הרצפה ואולי אפילו ילקקו את הרצפה או יכניסו לפה מוצר שהיה עליה, והם יורעלו. במקרים חמורים זה יכול להגיע עד מוות.

כיצד אפשר להדביר ללא סכנות?

כדי לפתור את הבעיה הזו ישנה הדברת נמלים לא רעילה בתל אביב ממש כמו כל מקום אחר בארץ. הדברה זו נקראת הדברה ירוקה ומהלכה משתמשים בחומרי הדברה אורגניים לחלוטין. למשל, משתמשים בחומרים שמקורם מקלחי תירס או תמציות פרחים חזקות מאוד שיכולות להבריח את הנמלים או להרוג אותם ממש כמו חומרים כימיים. חומרים אלו יכולים גם ללכוד את הנמלים ולא להרוג אותם בחנק, כמו למשל ג'ל שמדביק נמלים אותו אפשר לשים על השיש במטבח או על אדן החלון.

גם המניעה אינה מסוכנת כלל

מי שרוצה לקבל את ההדברה הכי טובה שיש צריך לשנות כיוון ולחשוב כיצד הוא מונע את הופעת הנמלים מלכתחילה. אמנם זו לא הדברה קלאסית אך זו שיטה טובה יותר למיגור הבעיה עוד לפני שהיא מתחילה. חשוב לשמור על היגיינה בבית כאשר הנמלים לרוב יגיעו לחפש מזון. כמו כן אפשר לפזר כל מיני חומרים שירחיקו נמלים כמו אלו שצוינו בפסקה הקודמת וכמובן לסתום חורים בקירות.

0/5 (0 Reviews)
contact us

רחובות

יעקב 35 שרה אדל ינאי

P: 072-3921833
F:

אני ממליצה על תיק תק הדברות שעשו עבודה איכותית ומקצועית במשרד שלנו יישר כח!!!...

Call Now Buttonלהתקשר