הדברת עכבישים בבית
הדברת עכבישים בבית

למרות שברוב המקרים הם ממש לא מזיקים ורובם גם אינם ערסיים, עדיין אף אחד מאיתנו לא באמת רוצה להיתקל בקורי עכביש בכל מיני פינות בית.

אנו נמצאים בדיוק בתקופה שבה העכבישים מתחילים לצאת החוצה. בתקופה שמתחיל להתקרר בחוץ ולהתחמם בתוך הבית, זה בדיוק הזמן שבו העכבישים מתחילים להיכנס לבתים, לחפש מקומות נעימים, חמימים וחשוכים. עם הזמן, העכבישים יתחילו לייצר את קורי העכביש במטרה להתרבות.

אז לפני שהם מגיעים אליכם הביתה, זה זמן להבין אחת ולתמיד איך ניתן להרחיק אותם מהבית שלכם. מכיון ועכבישים מגיעים דרך החלונות, השיטה הטובה ביותר להרחיק אותם היא באמצעות רשתות. הרי אנחנו לא באמת יכולים להשאיר את חלונות הבית סגורים כל הזמן, ולכן רשתות הן פתרון מעולה.

במידה ואין לכם אפשרות להתקין רשתות, יש כמה דברים שאתם יכולים לעשות.

הדברת עכבישים בבית עשה זאת בעצמך

הדבר הכי חשוב שאתם צריכים לעשות כדי למנוע הופעה של עכבישים הוא פשוט לדאוג שהבית שלכם נקי. מומלץ לשאוב את הבית ביסודיות אחת לשבוע, לאוורר את המזרונים, המצעים ומגני המזרון.

חשוב גם לנקות כל כמה שבועות בתוך הארונות ולוודא שהעכבישים לא מסתתרים בין החריצים והמשקופים. דבר נוסף שאתם יכולים לעשות והוא דווקא קשור לחלק החיצוני של הבית, הוא ניקיון של החצר.

איסוף של העלים היבשים, ניקיון של הענפים והזבל, יעזרו לכם להיפטר מהופעה של עכבישים. דרך טבעית שיכולה מאוד להועיל במטרה להרחיק את העכבישים מהבית שלכם, היא שימוש בשמן מנטה טבעי. רכשו שמן מנטה בחנות טבע או ברשתות הפארם וטפטו אותו כל כמה ימים ליד הדלתות והחלונות.

הדברת עכבישים בבית באמצעות מדביר או חברת הדברה

במידה וכל השיטות הללו לא עזרו, בהחלט ניתן להזמין הדברת עכבישים בבית במטרה לסלק את העכבישים אחת ולתמיד. ניתן לאתר חברה המבצעת הדברה מקצועית נגד עכבישים עם שימוש בתכשירים מיוחדים המרחיקים את העכבישים אחת ולתמיד. לפני שאתם בוחרים מדביר עכבישים, וודאו שמדובר בהדברה ספציפית נגד עכבישים ולא הדברה כללית נגד מזיקים.

הדברת עכבישים בבית

0/5 (0 Reviews)
contact us

רחובות

יעקב 35 שרה אדל ינאי

P: 072-3921833
F:

אני ממליצה על תיק תק הדברות שעשו עבודה איכותית ומקצועית במשרד שלנו יישר כח!!!...

Call Now Buttonלהתקשר