הדברת עכבישים בירושלים
הדברת עכבישים בירושלים

אנשים רבים המתגוררים בירושלים סובלים ממטרד לא כל כך נחמד שנקרא עכבישים. יש כמה סיבות עקריות לכך שהעכבישים בוחרים להופיע ברמה די גבוהה בעירהסיבה הראשונה היא שירושלים היא עיר שבשונה מערים אחרות, נהיית קרה כבר בחודשים הראשונים של הסתו.

העכבישים, מחפשים מקום להתחמם כי מתחיל להיות להם קר בחוץ כבר בסוף חודש ספטמבר. רוב השנה הם נמצאים בחוץ וכאשר מתחיל להיות קצת קר, הם רוצים מקום חמים ונעים. זו הסיבה שעכבישים מופיעים בעיקר באזורים נסתרים כמו מתחת לרהיטים, בפינות של תקרות, בחורים כאלה ואחרים או חריציםהסיבה השנייה היא שבירושלים יש לא מעט בתים הבנויים על הקרקע או בניינים עם קומות נמוכות וזה בדיוק המקום שאותו העכבישים מחפשים, איפה שקל להם להיכנס דרך החלון והדלת.

איך תימנעו הופעה שלהם?

הדבר הראשון שאתם יכולים לעשות בכדי למנוע הופעה של עכבישים הוא קודם כל להקפיד לסגור את החלונות בבית. כמובן שכולנו רוצים קצת אוויר צלול אבל כדאי להצטייד ברשתות. במידה ואין לכם רשתות, הקפידו לפתוח את החלונות במשך היום כאשר השמש יוצאת ולא בלילה או בבוקר המוקדם, אז השעות הן הכי קרות, בעיקר במקומות גבוהים כמו ירושלים. דבר נוסף שאתם יכולים לעשות הוא פשוט להקפיד לשאוב את כל הפינות, הרהיטים, החריצים וכל אותם מקומות אליהם העכבישים נוטים להגיע.

מחפשים הדברת עכבישים בירושלים? מה לעשות?

אם בכל זאת לא הצלחתם להיפטר מהעכבישים, כדאי לכם לפנות לחברה המתמחה בהדברה של עכבישים. יש היום כל מיני סוגים של הדברות כמו הדברות עם חומרים רעילים, הדברות ירוקות וכדומה

הדבר הכי חשוב לבחון כאשר אתם בוחרים הדברה הוא לוודא שהחברה בה אתם מתעניינים אכן מתמחה בהדברת עכבישים ולא מבצעת איזושהיא הדברה כללית שלא באמת תעזור בסופו של דבר. אם לא הצלחתם לאתר חברה כזו דרך המלצות מחברים או שכנים, תוכלו לחפש חברה להדברת עכבישים בירושלים בעזרת גוגל או ברשתות החברתיות. חפשו חברה מנוסה, עם זמינות גבוהה אשר עושה שימוש בחומרים ייעודיים.

הדברת עכבישים בירושלים

0/5 (0 Reviews)
contact us

רחובות

יעקב 35 שרה אדל ינאי

P: 072-3921833
F:

הייתה לי בעיית עכברים בבית וניסיתי עם מלכודות שלי לתפוס אותם עד שהתייאשתי וצוות תיק תק הדברות טיפל בבעיה שלי...

Call Now Buttonלהתקשר