הדברה ירוקה נמלים
הדברה ירוקה נמלים

הדברה ירוקה יכולה להיות שיטה נהדרת להרוויח את מיגור המזיקים שיש בבית בלי לפזר חומרים רעילים. שיטות הדברה ירוקה הפכו להיות פופולריות יותר בשנים האחרונות בעיקר בגלל ריבוי המקרים של פגיעת תינוקות וגם חיות מחמד מחומרי הדברה כימיים. כיצד אפשר לבצע הדברה ירוקה לנמלים?

שיטות הדברה ירוקה לנמלים

הנמלים הן חיות ראויות להערצה. הם פועלות במושבות וההישרדות שלהן תלויה בהקרבה של כל פרט בקבוצה. למרות כל ההערצה וההערכה האלו אי אפשר לסבול אותן כאשר הן פולשות אל הבית ואפילו לא לגינה או סתם מטיילות על אדן החלון. שיטות הדברה ירוקה יכולות להיות פתרון נהדר לנמלים אך צריך לדעת על אלו שיטות בדיוק מדובר. בסופו של דבר אם תרססו את הבית עם חומרי הדברה ירוקים כמו למשל מקלחי תירס או תמציות פרחים חזקות, לא בטוח שזה יעבוד. שיטת ההדברה הטובה ביותר היא ג'ל שמושך את הנמלים ומדביק אותן, ואז כל מה שנשאר לעשות זה לנקות את הג'ל עמן.  

האם יש צורך במדביר מקצועי?

מדביר מקצועי יכול לפתור את בעיית הנמלים בגינה בלי בעיה. מדביר מקצועי יכול גם לבצע הדברה ירוקה אך חשוב לזכור שאם מדובר בנמלים, אפשר לבצע את ההדברה גם לבד. כאשר אתם מבצעים את ההדברה לבד אתם חוסכים כסף רב, כיוון שקניית ג'ל יכולה להיות מספק. הג'ל לא יקר ועולה כמה עשרות שקלים לשפופרת קטנה וכך אתם יכולים להשתמש בו שוב ושוב בלי כל חשש. כמו כן חשוב זלכור כי ההדברה הירוקה לא מסכנת איש ולכן אין סיבה שתחששו לבצע אותה לבד.

מה החסרונות של הדברה ירוקה?

יש חסרונות להדברה ירוקה והיא ביעילות שלה. אין ספק שאחרי הדברה ירוקה נמלים יכולים להמשיך להופיע בביתכם וזו נקודה שאנשים לא מבינים. לעתים הם יחשבו שאעבדו עליהם ומכרו להם ג'ל לא איכותי אך זה כך. זה יתרון גדול של ההדברה הכימית וזה אחד מהשיקולים שלכם בבחירת ההדברה. בסופו של דבר כאשר יש צורך למגן תופעה של חרקים בבית, לעתים כדאי לקחת סיכון כדי למגרם באופן מוחלט.

הדברה ירוקה נמלים

5/5 (2 Reviews)
contact us

רחובות

יעקב 35 שרה אדל ינאי

P: 072-3921833
F:

הייתה לי בעיית עכברים בבית וניסיתי עם מלכודות שלי לתפוס אותם עד שהתייאשתי וצוות תיק תק הדברות טיפל בבעיה שלי...

Call Now Buttonלהתקשר