הדברה ירוקה עכבישים
הדברה ירוקה נגד עכבישים

אף אחד מאיתנו לא רוצה לגלות ביום בהיר אחד שיש אצלו בבית קורי עכביש. ברוב רובם של המקרים, מי שסובלים מעכבישים או מהתרבות של עכבישים בבית, הם אנשים עם וילות או עם בתי קרקע, שכן משם העכבישים נוטים להגיע. גם מי שגר בקומות הראשונות בבניין יכול לסבול מהבעיה. חשוב להבין, שעכבישים לא רוצים לפגוע בנו וגם רוב רובם של העכבישים אינם ערסיים, ובכל זאת עדיף שלא להתקרב אליהם, כי רוב האנשים לא באמת יודעים לזהות איזה עכביש הוא ערסי ואיזה לא. במידה ואתם מזהים שיש אצלכם עכבישים בבית, מומלץ להזמין הדברה נגד עכבישים.

 

סוגים של הדברות נגד עכבישים:

  1. הדברה באמצעות כימיקלים חומרים רעילים המסייעים להיפטר מהעכבישים אחת ולתמיד. הדברה זו נעשית על ידי בעלי מקצוע או על ידי חברה המתמחה בהדברת עכבישים.
  2. הדברה באמצעות חומרים פעילים אותם ניתן לרכוש בחנויות השונות
  3. הדברה ירוקה נגד עכבישים כאן מדובר בהדברה נקייה מכימיקלים ומחומרים מסוכנים, מאין גל ירוק אותו מורחים באזור שבהם יש עכבישים או באזורים הפוטנציאליים בהם עכבישים יכולים להופיע כמו למשל חריצים, אזורים חשוכים וחמימים, מתחת לרהיטים וכדומה

איך לבחור חברה המתמחה בהדברה נגד עכבישים?

מאוד חשוב לוודא קודם כל שהחברה אותה אתם בוחרים עושה שימוש בחומרים ייעודיים נגד עכבישים ולא בחומרים שמתאימים גם למזיקים אחרים כמו גוקים למשל.

בנוסף, שווה לוודא שבעל המקצוע אותו אתם מזמינים אכן מבין בעכבישים, יודע לזהות את סוג העכבישים שאצלכם בבית ולעשות את העבודה בצורה יסודית כולל סריקה של כל המקומות בהם העכבישים יכולים להסתתר.

תוכלו לאתר חברה מקצועית להדברה של עכבישים ברשת האינטרנט, לחפש בגוגל או ברשתות החברתיות ואפילו לנסות לצפות בסרטונים המסבירים על הנושא. בינתיים, בכדי להרחיק את העכבישים מהבית שלכם, הקפידו לסגור את החלונות כשאתם לא נמצאים בבית, נקו עם שואב אבק גם באזורים בעיתיים והניחו כמה טיפות של שמן מנטה ליד החלונות והדלתות, השמן אמור להרחיק אותם מהבית שלכם.

0/5 (0 Reviews)
contact us

רחובות

יעקב 35 שרה אדל ינאי

P: 072-3921833
F:

אני ממליצה על תיק תק הדברות שעשו עבודה איכותית ומקצועית במשרד שלנו יישר כח!!!...

Call Now Buttonלהתקשר