הדברת נמלים מעופפות
הדברת נמלים מעופפות

מה יותר גרוע מנמלים בתוך הבית? הרבה נמלים בתוך הבית. מה יותר גרוע מהרבה נמלים בתוך הבית? מלא נמלים מעופפות בתוך הבית. אולי התסריט הזה נראה לכם בדיוני אך זה לא חומר רדיו אקטיבי שנשפך על הנמלים שגרם להם להתעופף, אלא האבולוציה. מה עושים עם התופעה הזו?

כשהנמלים התחילו להתעופף

כאשר נמלים מתחילות להתעופף בבית זה סימן רע מאוד גם ככה הנמלים עצמן הן סימן רע הרי זה רק עניין של זמן עד שהן יגיעו לצנצנת הסוכר שלכם או אל העוגיות שיש לכם בארון. הן נכנסות כדי לחפש אוכל ובמצבים כאלו הכמות האדירה שלהם יכולה לשבור אתכם עד שתחליטו לקרוא לשירותי הדברה. כאשר הנמלים מתעופפות הרבה יותר קשה לתפוס אותן ויש צורך להדביר אותן בחוכמה. ההדברה צריכה להתבצע כמה שיותר מהר כי הן יתפשטו בכל חלקי הבית ככל שיעבור הזמן, מה גם שהן יתרבו בפרק זמן זה מה שייקר ויסבך עוד יותר את ההדברה לאחר מכן.

הדברת נמלים בשיטות טבעיות

הדברת נמלים מעופפות יכולה להיות הדברה פשוטה הרבה יותר ממש שנראה לכם כאשר יש אפשרות להשתמש בחומרים טבעיים בלבד. קלות ההדברה תלויה מאוד גם בכמות הנמלים שיש לכם בבית. אם מדובר במכות קטנה יחסית אז יש סיכוי שאם תתקינו רשתות בחלונות ותציבו על אדן החלון צמח מנטה או תפזרו סודה לשתייה, זה יעזור. שיטות אלו אמנם נשמעות לכם כמו תרופות סבתא שלא פועלות אך הן יכולות לעזור. כמובן שיש אפשרות להשתמש גם בחומרי ריסוס ירוקים או בג'ל שידביק את הנמלים אך כשאלו לא עובדים, עובדים להדברה כימית.

הדברת הנמלים עם חומרים כימיים

הדברת נמלים עם חומרים כימיים יכולה להיות יעילה פי כמה וכמה מהדברה טבעית. מדובר ברעלנים חזקים מאוד שיהרגו את הנמלים בקלות ואחרי כמה שניות מרגע החשיפה. יש אפשרות להשתמש גם בפיתיונות שאותם הנמלים ייקחו אל הקן ששם כולם יאכלו מהם וימותו. עם זאת צריך לזכור שיש סכנות בשימוש בחומרים כימיים כיוון שהם רעילים גם לבני אדם ולחיות אחרות.

הדברת נמלים מעופפות

5/5 (4 Reviews)
contact us

רחובות

יעקב 35 שרה אדל ינאי

P: 072-3921833
F:

הייתה לי בעיית עכברים בבית וניסיתי עם מלכודות שלי לתפוס אותם עד שהתייאשתי וצוות תיק תק הדברות טיפל בבעיה שלי...

Call Now Buttonלהתקשר